Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017

Hoe verwerken jullie de reviews?

De reviews worden verzorgt door Feedbackcompany. Hun review beleid vindt u hier. Klanten krijgen na aankoop een persoonsgebonden e-mail met het verzoek tot het achterlaten van een review. Elke review die door de klant wordt geplaatst wordt ook gepubliceerd. Wel kunnen we vragen bij een negatieve review de klant een toelichting te geven en hebben we de mogelijkheid de review een aantal dagen uit te stellen. Nadien worden ook negatieve reviews geplaatst.

Hoe kan ik de voorraad zien?

Bestellen bij de Medische Vakhandel is gemakkelijk. U kunt snel zien of uw artikel op voorraad is of niet.
In het winkelmandje kunt u zien of iets op voorraad is of niet:

  • Beschikbaarheid - Op Voorraad. Het artikel is op voorraad en op werkdagen besteld voor 15 uur wordt het dezelfde dag verzonden.
  • Beschikbaarheid - Wordt voor u besteld. Het artikel is niet op voorraad en we gaan het dezelfde dag voor u bestellen. Sommige artikelen hebben een korte levertijd van 1-2 dagen maar er zijn ook artikelen die er wat langer over doen. Dat heeft ook te maken met de voorraad van onze leveranciers of fabrikant. We houden voor u de vingers aan pols en kunnen u berichten over een alternatief als het te lang duurt. Eenmaal binnen in ons magazijn krijgt gaan we direct dezelfde dag over tot verzending en krijgt u een track and trace code
  • Beschikbaarheid - Gedeeltelijk op voorraad, ontbrekende producten. Het aantal wat u besteld heeft is niet volledig op voorraad en we moeten de rest voor u bestellen. Afhankelijk van de grootte van de order kunnen we over gaan op een deelverzending.

Indien we producten moeten bestellen voor u is de verwachte levertijd per artikel verschillend. Soms zelfs per seizoen. Indien u niet zeker bent wat de levertijd is, mag u altijd vrijblijvend contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen dan de actuele levertijd voor u navragen.

Hoe werken kortingscodes?

Indien u van ons een kortingscode ontvangt, kunt u deze toevoegen aan uw bestelling. Let op: Een kortingscode kan niet worden toegevoegd wanneer u niet ingelogd bent op onze website. Het is dus altijd van belang dat u ingelogd bent met uw account alvorens u een kortingscode wilt toepassen op uw bestelling. Dit kan eenvoudig door in uw winkelwagen de tekst “Geef hier uw kortingscode in” aan te klikken.


Er verschijnt dan een witte balk waarin u uw kortingscode kunt intypen.  Vervolgens klikt u dan op het + icoontje waarna de kortingscode wordt toegevoegd. 
Uw korting is succesvol toegepast indien u de groen geschreven tekst ziet, met het bedrag afhankelijk van de kortingscode.